Maria Casino.

Held & Lykke

 

Udfordring.

Over sommeren falder brugen af online casinoer kraftigt. Maria Casino ville derfor gerne aktivere deres kunder og have dem til at spille igen og igen.

 

Koncept.

Det er almindelig kendt at danskerne er blandt verdens lykkeligste, men det halter lidt med heldet. Det ville Maria Casino gerne gøre noget ved, så vi kunne få heldet tilbage og igen forene det med lykken.

 

Løsning.

En landsdækkende print- og digitalkampagne udbredte budskabet, og på kampagnesitet kunne brugerne dagligt følge med i hvor i landet heldet befandt sig og hvem der var særligt heldige lige nu. Daglige, ugentlige og “ud-af-det-blå” spiltilbud forøgede dine chancer for selv at blive ramt af heldet.

 
hl3.jpg
hl5.jpg
hl6.jpg
hl4.jpg
hl2.jpg
hl1.jpg
 

Nu behøver det ikke være surt at hedde Kurt.

På kampagnesitet kunne man dagligt se hvilke navne, årgange, tidspunkter og områder i Danmark der var de mest heldige.

 
SxJ_website_MC_v2.jpg

Hvor heldig har du lov at være?

Lokationsbaseret kommunikation på digitale og printbaserede medier sørgede for at kampagnen hele tiden var relevant.

posters-2.jpg
posters-1.jpg